Saturday, January 1, 2011

FIRST day OF 2011

010111 ~ brapa byk satu la kan?

hehe.. hmmm..dah melangkah ke tahun baru.. yang pastinya umur makin meningkat..
TINGGI?? meningkat ke??kompemla tak meningkat sebab pertumbuhan kita dh berhenTi dh pon..
BERAT?? ada setengah orang menurun, ada juga yang maintain.. dan ada jugak org yang NAIK BERAT macam cik soba ni :( SEDEY BTOL.


OK..tadi tgk berita tv3.. ada berita psl kematian faizal yusuf..korang kenal tak faizal yusuf? kalau tak kenal, tengokla gambar di atas ni..arwah merupakan bekas suami kepada nana atau nama sebenarnya siti nordiana..
terkejut jugak bila tengok berita td..arwah masih muda..meninggal dunia pagi 1 jan 2011 disebabkan sakit jantung.. hmm, tak lama dulu Achik SPin yang berduet dengan NANA meninggal sebab eksiden..sekarang pulak faizal yusuf.. simpati pada nana..orang yang rapat dengan nana dah pergi meninggalkan kita semua..
apapun, marilah kita sedekahkan AL-FATIHAH untuk arwah..

AL-FATIHAH

setiap yang hidup pasti akan pergi..

harimau mati meninggalkan belang,,manusia mati meniggalkan nama..

0 komen:

Post a Comment

kLIK untuk ComeL

Powered by Blogger.