Thursday, February 10, 2011

Handbag Pelik dan Unik

Salam.

ChOppp..

Gadis-gadis di luar sana..

Korang mesti minat handbag kan?
Apa kriteria korang sebelum beli handbag?
JENAMA?
HARGA?
SAIZ?
WARNA?
BILANGAN COMPARTMENT?
DESIGN?
mana 1 yang korang tekankan?

Kalau saya, no 1 saya akan tengok harga dulu! Harga tu penting. maklumla, nak jimat dan tak cukup bugdet..

KAt sini saya bukannya nak jual handbag ye kawan-kawan..
saya nak tunjuk kat korang semua handbag yang saya Google..
Handbag yang pelik dan luar biasa peliknya..

Jom LayaNNNN....


♔Kereta mini
boleh bawa handbag ni sambil nyanyi lagu
bapaku pulang dari kota, bapaku belikan kereta
kereta kecil warna merah
boleh ke bawa ke sekolah:)


♔Cheese
Handbag cheese! Unik kan? Tengok handbag ni, teringat kat blueberry cheese cake..
terliur... Tengok handbag pon boleh terliur.. Dasyat btol!
hmm..Terfikir macam mana nak letak barang dalam ni. Tak nampak zip pun.




♔Ice cream
macam bentuk aiskrim yang disalut cokelat..
Sedapnya kalau dapat makan aiskrim sebesar ni..
Alamatnya nyilula lagi..<takpe, sensodyne kan ada..;p>



........
♔Cube
bentuk cubus.. macam angkat kotak plak kan?


♔Anjing panggang
Erk.. Tak sanggup nak pakaila..nanti kena samak plak setiap hari.



♔Telefon antik
2 in 1
boleh letak barang dalam handbag dan boleh calling2..
tekan je no kat tengah handbag tu..hehe



♔Buah-buahan
tringin nak tengok handbag bentuk durian!
boleh jadi protection kalau kena serang dengan peragut..


So, mana satu pilihan kalbu?
Tepuk dada, tanya sama hati..

0 komen:

Post a Comment

kLIK untuk ComeL


Powered By Blogger
Powered by Blogger.